Recenze (151)
Stezka Českem - Adršpach a Broumovsko (2024) (epizoda)
Další naprosto skvělý díl. Tentokrát Míru čeká trasa mezi Žacléřem a Velkým Poříčím,a pro mě jsou tohle neznámá místa naší krásné země která ještě naznám. Každopádně prima tip na výlet.
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Určitě se jedná o nejlepší tuzemskou záležitost od dob Případy 1.oddělění(samozřejmě i s Devadesátky) Lněnička Uhlík,to bylo prostě dokonalé,a z toho co jsem vyčetl o skutečném případu se to na obrazovce jen otisklo. Vedlejší postavy také paráda. Musím vyzdvihnout i kameru,ta mě také dost bavila. Celkově byla minisérie dost dobrá. Petr Uhlík by si rozhodně zasloužil Českého lva.
Děti Nagana (2023)
Taková rodinná pohodovka a čirá nostalgie. Vrátil jsem se do dětských let.
Sisu (2022)
Od filmu jsem dostal to co jsem očekál. Válečnej akčňák, ve kterým finskej superhrdina „armáda jednoho muže“ dává náckům na frak ve skoro Tarantinovským stilu.
The Covenant (2023)
Parádní film od začátku do konce. Skvělá kamera,úžasná hudba jednoduchý příběh. Guy Ritchie opět předvedl kvalitu,tentokrát ve válečném akčňáku.
V karavanu po Maďarsku (2023) (seriál)
Sice putování v karavanu po Česku a Slovensku bylo pro mě o dost lepší,ale i Maďarsko bylo dost zajímavé. Každopádně po shlédnutí dokumentu bych měl chuť některá místa navšťívit,a některé dobroty ochutnat. Vica sice mluví dost lámavou češtinou,ale ani trošku to nevadí. Moc hezky se na ní kouká a asi si neumím předstvit že by tento cestovatelský dokument provázel někdo jiný. S Vicou rozhodně nejlepší volba.
Případ: Ponorka (2020) (seriál)
Dobrá skandinávská kriminálka s absencí pachatele,což je opravdu dost neobvyklé ale ve finále to vlastně ani nevadilo.
Horský vůdce (2022)
Filmy P.Barabáše jsou pro mě topovka,hlavně ty které se týkají Tater. Tak ani tento nemohl chybět v mé dvd sbírce. Navíc toto téma je mi hodně blízké neboť v roce 2003. jsme absolvovali výstup na Gerlachovský štít s horským vůdcem. Tento zážitek byl naprosto fascinující a respekt k horským vůdcům. Tento dokument nám trošku víc přiblíží jejich náročné povolání. Perfektní po všech stránkách.
Divoký Gibraltar (2013) (TV film)
Neskutečný záběr: kosatka-rybář-tuňák.
Predátor: Kořist (2022)
Predátor má výhradně lovit!!! Tak jako to bylo v osmdesátýmsedmým,od té doby to šlo s Predátoří kvalitou směrem dolů(až na Predátoři 2010). Tohle je film o Predátorovi lovci jak má být,a vlastně nejen o něm. Celý film je jeden velký lov. Za mě velká spokojenost. Klasika je klasika,tu s Arným nepřekoná nikdy nic,ale tohle je důstojnej film s Predátorem.