Poslední recenze (209)
Kukačky (2021) (seriál)
Silný příběh, natočený tak lidsky a tak opravdově až z toho mrazí. Biser je prostě seriálový král, díky za takovou pecku po taak dlouhé době.
Chatrč (2017)
Když ztrácíš víru, pusť si toto.
Rocketman (2019)
Mám to někde mezi 3-4 *. Kupodivu mi celkem vadily zpívané pasáže, a to já jsem muzikálový milovník. Jinak film pěkně odsejpá, kreace, barvy a kamera skvělé. Taron je fakt talentovaný, moc pěkně zahrané. Bohemain Rhapsody je o velký level výš, ale přesto pěkné pokoukání.