Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Správna dávka napätia a humoru - robím na chirurgii, má u nás celý fanklub :D
Futurama (1999)
Black Books (2000)
2 $ocky (2011)
Máša a medvěd (2009)
Teorie velkého třesku (2007)
Dr. House (2004)
Perfekt, humor aký mám rád, pacienti presne akí sú, klamú a zatĺkajú - podarené, občas mám pocit, že mnohé z mini príbehov, ktoré sa v niektorej epizóde mihnú sú naozaj podľa skutočnosti. Raz začas mám chuť nejakého pacienta v práci pobaviť nejakou Houseovskou hláškou, len sa obávam, že by sa to nestretlo s kladnou odozvou, škoda :D