Recenze (395)
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Plné klišé, nič prekvapujúce... Bežný film...
Já, Simon (2018)
Príliš nalinkovaný návod pre málo odvážnych. Ale dobrý scenár a fajn herci.
Tajemství Formule 1 (2017) (TV film)
Dosť povrchné, veľmi všeobecné rozprávanie o F1. Pár zaujímavých záberov z dielní Renaultu (ale nič, čo by sme už nevideli). To aj Josef Král povie za polhodinu tréningu toľko zaujímavostí o F1, ako v celom tomto dokumente.
Den co den (2018)
Zvláštny film. Skoro by som povedal, že otrepaný scenár, ale nebol úplne priehľadný. Krásny film.
Debbie a její parťačky (2018)
V podstate remake Dannyho. A výborný. Síce otrepaný scenár, ale dobre zrežírované, výborne zahraté, aj som sa pobavil, na konci klasické prekvapenie.
112 - V ohrožení života (2007) (pořad)
Dobre strihaná relácia, vysokú úroveň jej dal od začiatku Mirek Vaňura.
Plážoví povaleči (2017)
Remake Les Nuits fauves ?
Půlnoční láska (2018)
Bol to plné klišé, všetko predvídateľné. Ale bolo to skvele natočené, zrežírované a zahrané. Prvý raz mi vyšli slzy už v piatej minúte a potom ešte veľakrát počas filmu.
Operace Entebbe (2018)
Dýcha to ako jeden celok. Tie umelecké pasáže vo filme škodia, keď sú zlé, v tomto filme excelentné. Dokonca mi to nevadilo ani pri záverečnej scéne, skvele zostrihané, to čo sa odohrávalo na javisku, odohrávalo sa aj na bojisku. Daniel ako vždy skvelý, výborný aj Eddie Marsan. Výborná atmosféra 70-tych rokov, film v štýle Gideonovho meča.
Tátova volha (2018)
Priemerný scenár vytiahli hore vynikajúce dámy Eliška s Táňou. Nepochyboval som nikdy o hereckom umení spomenutej dvojice, no bez nich by to bol zrejme iba brak.