Oblíbené seriály (9)
Černé zrcadlo (2011)
Ray Donovan (2013)
Californication (2007)
Dr. House (2004)
Vikingové (2013)
Narcos (2015)
Útěk z vězení (2005)
Do třetí série to byla závislost, poté už to bylo velmi zbytečně natahované, přesto jsem to viděl několikrát a vždy se na to se zájmem podívám znovu. Plný počet dávám za výborné herce a napětí, které nás provází téměř každou epizodou.