Recenze (31)
Lída Baarová (2016)
na film jsem se velmi těšila....a výsledek? děs a karastrofa....předabovaná němčina, směšný Hitler, nefungující scénář a občas až moc výrazná hudba...ovšem kostýmy výborné....velká škoda, námět by měl potenciál stát se skvělým filmem...
Zafir (2003)
nádherný koník, ale tím to končí.....naprosto otravní herci a velmi neosobní a ledový pocit z celého filmu
Hairspray (2007)
oujéé svižná a veselá podíváná, která zažene každou depresi :)
Kráska a zvíře (2014)
no co k tomuto filmu dodat ? nebýt pěkné výpravy a kostýmů, je to absolutně nekoukatelné..nevýrazní herci, chaotický scénař...a ten kdo psal dialogy by zasloužil usmažit....
Vlk z Wall Street (2013)
velké očekávání.......a nakonec trochu rozpačitost, po stránce provedení, nebo hereckých výkonů se jedná o luxusní film, ale v některých místech trochu hluchý a spíše smutným myslím že tak o hodinku kratší stopáž a vynechání pár "porad v kanceláři" by asi neuškodila.....
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
dlouho jsem se bránila....film o fotbalu....hmmm...nakonec velmi příjemné překvapení, zábava, super herci, skvělé hlášky. Za poslední dobu jeden z nejlepších českých filmů.....
Duch nad zlato (2013) (TV film)
No to se zas Češi předvedli s pohádkou.......absolutně nezáživné a nezachrání to ani Preiss
Rivalové (2013)
po delší době velmi silný filmový zážitek.....dokonalý scénář, skvělá režie, výborné herecké výkony a to vše doplněné Zimmerovou hudbou tvoří "prozatím" nejlepší film roku...už se těším až Rush uvidím znova....
Avengers (2012)
uhuuu tak tohle byly orgie......
Panna a netvor (1978)
Nádherně ponurá pohádka, která Vás svým vizuálem, tak vtáhne do děje...a netvor, dokonalý...