Recenze (18)
Takešiho hrad (1986) (pořad)
hovadina,ted mi to davaj každy rano na coolu ,shit
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
když vidim to vaše hodnoceni nevim no.. prome to je jen dalši sračička,jako faktor strachu,kdo přežije polynesii a dalsich milion zemí,...Takešiho hrad ,ninja factor a podobny....vubec bych tohle do televize nesral ;)
Kill Buljo (2007)
prsotě parodie na kill bill :D skoro
Mrtvý sníh (2009)
dobrej krvak,mam rad kdyz ve filmech je hodne krve :D
Cesta do pravěku (1955)
když sem viděl jak se to natačelo,tak to je nejvíc husty:) dobra prace s obrazem :))
Nespoutaný Django (2012)
paradní Tarantinuv film, vystřelene mozky z hlav a spousta krve :) proste klasika :) super podívana,s krutýma zapletkama
Skřítek (2005)
ještě že tam nemluvěj tím to možna tak zachranily
Nahota na prodej (1993)
nejlepší na celym filmu,jen tak bitka nácku(vlastencu) proti cikánum :D
Proč? (1987)
dobře podane,jakto tehdy bylo
Želary (2003)
na česky poměry dobře založenej film na pohraniči za valky