Poslední recenze (34)
Bodkin (2024) (seriál)
Zaujímavý dej, ktorý vtiahne človeka a je vlastne jediným elementom, prečo Bodkin dopozerať. Najväčšou slabinou sú hlavné postavy – Dove je absolútne nesympatická (a to celý čas, i keď som čakala nejakú zmenu) a Gilbert absolútne čudný. Inak fajn prostredie, Írsko potešilo.
Poslední noc v Soho (2021)
Ani krásne vizuálne spracovanie to nezachránilo. Na začiatok príliš dlhé obdobie kde sa proste nič nedialo a i napriek tomu sa nezabezpečil dobrý úvod do deja. V strede sme sa konečne dostali ku nejak zápletke, ale tá nebola veľmi premyslená a bola celkom ľahko predvídateľná. Na konci okrem úspešného rozuzlenia zápletky (teda, aspoň sa to tak snažilo tváriť) zostalo pár nevyriešených detailov, ktoré by dodali deju trošku iný pohľad. "Hororové" prvky netreba ani komentovať, prakticky nemali žiaden význam a žiadnu hrôzu nenaháňali.
Nenávist 2 (2003)
jedným slovom - nuda. Nezachránil to ani nechronologický dej , ani tých pár strašidelných momentov, ktoré tam boli.