Oblíbené seriály (10)
Uneseni (2002)
Naprosto brilantní seriál o ufonech. Krásně udělaný příběh a skvělé efekty. Ale co jiného také čekat od Spielberga, že?
M*A*S*H (1972)
Seriál mého dětství/mládí. I když jsem třeba dříve nechápala oč přesně jde, vždycky jsem se pobavila. A čím jsem starší, tím více oceňuji, co se seriál snažil dokázat a jak výjimečný je.
Hvězdná brána (1997)
První řada (možná ještě i druhá) lehce krkolomné co se týče děje, triků a hlavně dialogů. Ale dejme si ruku na srdce, kdo si v pubertě nehrál na jaffy, go'auldy a neprocházel bránou na jiné světy? Seriálová klasika
Futurama (1999)
Penny Dreadful (2014)
Hannibal (2013)
Buď budete milovat nebo ne. Knihy jsem nečetla, jen viděla filmy a přesto tohle je dokonalost. Mads jako Hannibal je úžasný a uhrančivý. Věříte mu komplet všechno a i když víte, kdo to je tak stejně ho musíte milovat. Hugh a jeho Will taky skvost a to, co mezi sebou Will a Hannibal mají, ne jednou vás to nechá na pochybách o tom, co vlastně pro sebe jsou.