Recenze (121)
Legie (2010)
Není to kdoví jaký počin, nicméně to není ani tak extrémně špatné, jak hovoří hodnocení ostatních... B!shop to vystihl dobře - povinné představení postav, důvod proč nás Bůh chce vyhladit a konečná řežba... pro mě to má své kouzlo. :)
28 dní poté (2002)
Film, který mě sice né najednou, ale hezky postupně vtáhl do svého děje, si mne získal nikoliv svou "hrůzostrašností" avšak svým filozofickým pojetím, které se mi prostě líbilo. A to je pro mě v rámci hororů něco neskutečného! (Skvěle to vystihl Lima)
Čtvrtý druh (2009)
Kam se hrabe Paranormal Activity? Takhle to má vypadat!
Moon (2009)
Napřed výborný sci-fi thriller District 9 a teď stejně výborné sci-fi drama Moon... Co víc si od filmu přát než aby Vás připoutal do křesla a nenechal ani na chvíli vydechnout?
G-FORCE (2009)
Za Stevea Buscemiho... :-)
Stáhni mě do pekla (2009)
"Přišel Tvůj čas, Christin!" - tak tahle věta, vyřčená démonem a vyřčená česky (!!!) mě dostala :)
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Příjemné překvapení... rozhodně to není film, který by měl za cokoliv dostat Oscara, nicméně pro partu lidí u televize, s pivem po ruce je tento film příjemným a vtipným zážitkem :)
Vražedná čísla (2005) (seriál)
Nevěřím, že se dá vypočítat úplně vše... kromě jedné věci - vypočítat se dá, co bude v dalším díle tohoto seriálu.
Donnie Darko (2001)
Nejsem si vůbec jistý, zda jsem to pochopil... tak proč plný počet? Protože, pokud jsem to nepochopil, pak byl ten film inteligentnější než já a co si budeme nalhávat, takových se moc nevidí. Pokud stojíte o to být vtaženi do děje a zároveň být naprosto zmateni, pak toto je film NUMBER 1!
Vesmírná exploze (2008) (TV film)
Nojo.. němci, TV film a laciné "hvězdy".. v některých chvílích jsem si říkal, že kdyby to narazilo rovnou do země, byli bychom dalšího "kýče" ušetřeni.. // nejvíce mne fascinovali ty vykradené scény a hlášky z armageddonu :D