Recenze (641)
Bábovky a plechovky (2022) (pořad)
Nejsměšnější tragédka z už tak přiblblého Autosalonu se rozhodla, že tady není její úplné televizní dno. Tak to nastartovala dle svého a i dosáhla svého. Taková malá gratulace asi je na místě 👍.
God of War: Raising Kratos (2019)
Hru mám rád, tenhle brak mi nedovolí dát více. Neuvěřitelně tupé.
Dějiny třetí světové (2022) (TV film)
Informativní hodnota slušná, nesedlo mi ale úplně zpracování.
Ostrov (2023)
Filmy s Langošem mám rád (až na pár vyjímek). Tentokrát zase nezklamal. Děj je předvídatelný, ale zase nijak neurazí. Na večerní nenáročné zkouknutí, bez hledání logických přehmatů, ideální.
Elysium (2013)
Bylo by krásné, kdyby všichni měli všechno, bez rozdílu přičinění. No ono by to bylo krásné hlavně pro ty s nulovou přidanou hodnotou (pro ty to krásné v současné době vlastně je). Nejlepší scéna určitě sestřelení invazních lodí 🤗.
WTF: Welmi Trapné Ftipy (2023) (pořad)
Je třeba produkovat přitroublou zábavu i pro ty nejnižší vošousty 🤗.
Rychle a zběsile 10 (2023)
Pokus o vtip padl na úrodnou půdu a místní igráčci spadli na prdel. Co víc si přát :)
John Wick: Kapitola 4 (2023)
John Wick 4: Všeho moc škodí
Avatar: The Way of Water (2022)
Nemůžu si pomoct, ale já se prostě nudil. Vizuálně podařené (nepřekvapivě), kdy ale občas až příliš bije do očí zelené plátno. První díl byl pro mě lepší, asi tam hrál významnou roli "wow efekt", tohle prostě bylo jen "jo fajn a lepší, než konkurence". Možná mi to prostě jen nesedlo.
Bílí muži neumějí skákat (2023)
Největší chyba byla zaplatit si tu Disney+ sračku na rok. Vyklubala se z toho ještě větší šaškárna, než Netflix. Ale už to bude končit a pak čau 😘.