Poslední recenze (17)
Pozdravy ze spermabanky (2013)
po hodně dlouhý době komedie, u který jsem se bavila po celou dobu - nesklouzávala k trapnosti, i když k tomu měla příležitost. Tenhle film se jednoznačně povedl, takže za tu absenci trapnosti hvězdička navíc :)
Pregnancy Secrets (2012)
kdo nezazil, nepochopi :)
Lásky čas (2013)
film jsem videla na dvakrat - po prvni shlednute casti by me vubec nemrzelo, kdybych nevidela zbytek, nastesti ale od svatebniho obradu se film konecne stava zajimavym. Dala bych i ctyri hvezdicky, ale ta prvni cast film dost kazi.