Recenze (584)
Dáma na kolejích (1966)
Jednou za čas se na to dá podívat. Jasně, je to horší než Starci na chmelu, ale o nějaký propadák nejde. Prostě pokus, který moc nevyšel.
Kubula a Kuba Kubikula (1986) (seriál)
Jeden z nejlepších československých večerníčků, jenž byl doprovázen nezaměnitelným hlasem Petra Haničince.
Nemocnice na pokraji zkázy (1999) (seriál)
Škoda, že vysílání bylo po třetím díle zaraženo. Vypadalo to slibně a asi má Oskar pravdu, že z toho mohl být kultovní seriál.
Možná přijde i kouzelník (1982) (pořad)
Umělci ze spřátelených socialistických zemí mi vadili, za ně bod dolů. Jinak bez chyby.
Ruská ruleta (1994) (pořad)
Sice to občas zaskřípalo, ale asi to lépe nešlo - ono vymyslet ve dvou za 5 minut asi třímininutovou scénku není nic lehkého. Kaiser a Lábus ve většině scének obstáli.
Romeo, Julie a tma (1997) (TV film)
Tahle adaptace Otčenáškova díla ničím nezaujme, ale taky není nějak skvělá. Typický průměr.
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Životní role Peterky. Akorát mi teda vadí, že je to na jedno brdo a sojka by taky mohla projít nějakým vývojem. Pořád na Trautenberka bonzovat... Když už jsem u Trautenberka - uměl si to pěkně zařídit.
Dreyfusova aféra (1994) (seriál)
Kvalitní zpracování Dreyfusovy aféry. Pokud nevíte o co jde, tak se klidně sem můžete obrátit pro spolehlivé infomace - jde o dobrý zdroj. Dobová atmosféra je dobře vystižena.
S tebou mě baví svět (1982)
Hlášky nejsou špatné, ale samy celý film neutáhnou. Jinak ale bez výtek, spíš naopak.
Hotel Herbich (1999) (seriál)
Tak tohle se opravdu nepovedlo. Až příliš velké rozdíly mezi ČR a Německem, předvídatelný příběh. Škoda, že se s realizací ještě nepočkalo, chtělo to ještě "uležet".