Poslední recenze (1 156)
Jedeme na teambuilding (2023)
Crazy komedie po cesku, kde to snad docela dobre funguje. Podobnych pokusu bylo uz vic, ale tady je to faj a myslim, kdyz se k tomu po case vratim, najdu tam jeste nekolik veci, ktery me dostanou. Kupodivu dobry.
Kosmonaut z Čech (2024)
Hodne chvil me pripomina ruskou kinematografii 70. a 80. let - dlouhy zaber, nekonecne dlouhy a ty divaku, ty si neco mysli. Takovych momentu tu byla kupa a ze by to neco dalo, tak to ani nahodou. Emocne prazdne, bez zatlaceni na pilu, s ceskymi bonpari apod. Kdyby se tu neobjevili ceske drobnosti a popisky, dalsi hvezda dolu. Snad bych ani nedokoukal.
Vojna a mír (1956)
V dnešní době zbytečně natažené časově. Mnoho míst je nekonečně dlouhých, nezajímavých, nepoutavych, Bez jakékoliv atraktivity. Pravda je, že nejlepší filmy o Rusku nejsou ruské. Třeba např. Doktor Živago. To ale byla jina jizda.