Oblíbené filmy (10)
RRRrrrr !!! (2004)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Jednoznačně nejlepší díl série.. Žádné nudné pasáže, prostě jízda od začátku až do konce, která vás naprosto ohromí.. Nemám co vytknout.. Palec hore
Zombieland (2009)
Forrest Gump (1994)
Zkus mě rozesmát (2011)
Deadpool (2016)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Výstavní kousek, který společně s Forrestem ukazuje, že rok 1994 je opravdu výjimečně plodný!! Ani na chviličku jsem se nenudil, což při absolutně chybějícím ženském pohlaví (když nepočítám plakáty na stěně) už něco znamená.
Interstellar (2014)
Tento brilantní kousek, který člověku v hlavě vyvolá spoustu myšlenek a otázek určitě stojí za shlédnutí.