Recenze (202)
Kouzelný meč - Cesta na Camelot (1998)
3 hvězdičky pro průměrnost a nebýt Camelotu, draků, Artuše, tak bych na to ani nekoukal.
Vyjednavač (1998)
Výborný mix akce a psychiky zároveň. Má to šťávu.
Dračí srdce (1996)
Přiznejme si, kdo neměl rád draky, neměl dětství a ty lituju.
Garfield 2 (2006)
Nechápu hodnocení ostatních, ale já mám přesně opačný názor. Po jedničce, která byla plná technických chyb a tudíž pro mne přímo nesnesitelná je to právě dvojka, která se mi opravdu hodně líbila a Billy Connoly byl naprosto zde dokonalý. Dávám plný počet a jen tak dál.
Hustle a Flow (2005)
Výborná hudba a děj filmu tak nějak byl také celkem ucházející, tak proč ne.
V pasti (2005)
Začátek velmi nudné a fádní konverzace při seznámení přes internet záhy vystřídal první šok, který přišel při prvním focení a zkolabování fotografa, nechápal jsem. Pak už zvrat střídal zvrat. Bylo to hodně silné a šokující.
Tančím, abych žil (2006)
Učitel tance Pierre Dulane byl svědkem výtržnosti jednoho afroameričana na autě ředitelky školy, na které on a jemu podobní mají spoustu problémů. Místo toho, aby tohoto žáka předal spravedlnosti, rozhodne se na této škole vyučovat klasický tanec. Zprvu se to místním ani žákům, ani učitelům nezdá, jako dobrý nápad, ale později se žáci dostanou až na soutěž v tomto tanci, kde věřte, nebo nevěřte, ale to už Vám neprozradím. Film je plný pěkné hudby a to nejen té klasické.
Někdo tam nahoře mě má rád (1956)
Tak jsem právě dokoukal tento překrásný skvost z roku 56. Je to moc a moc pěkné a po chvilce mi ani nevadilo, že to je černobílé, anglicky a v monu. Tak nějak mi to k té době, kdy se děj odehrával patří.
Šestý smysl (1999)
Špičkový film, ke kterému se rád vracím znovu a znovu. A i přesto, že jej znám takřka na zpaměť, stále v něm je co nalézat.
Skřítek (2005)
O co méně herci v této pantomimě mluvili, o to více vynikly jejich herecké dovednosti a že se tedy snažili.