Recenze (197)
Dvojníci (1984)
Stará klasika co mě za mládí strašně brala, ty neustálé bitky, prostě super...
Byl jednou jeden král... (1954)
hmmm klasika, asi nejlepší česká pohádka vůbec!
Mladí v partě (1982) (seriál)
První díl je famózní, druhý méně a ke konci to je spíš brak :(
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Fajn ale až píliš dlouhé a stále o tom samém. U jídla neopovrhnu nikdy.
Hrdinové (2006) (seriál)
Hm nechápu co na tom všichni vidí, nejdřív jsem tomu dal šanci 5 dílu a fakt to se mnou nic nedělalo... Tak dalších 5 dílu a nic. No vlastně jedno jo, že v tom seriálu se asi ničeho lepšího než hysterickýho křičení nějakýho japonce nedočkám... Ale když to všechny baví, ať se dívají :)
Ztraceni (2004) (seriál)
Jednoznačně jeden z nej seriálu, škoda, že ho tak strašne natahujou na skřipec :( Jinak by mohl být nejlepší. Ale podle všeho to bude mít jen 6 serií a vše bude vysvětleno...:o) No to sem tedy zvědav :D Edit: Tak vysvětleno nebylo... :(
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Super námět ale bohužel televize asi neví kdy přestat... Pro mě tenhle seriál skončil 10min. před koncem druhé série. A v ten okamžik byl nejlepší jaký jsem kdy videl.
Black Books (2000) (seriál)
"Víš, někdy takhle mezi první raní cigaretou a pul čtvrté v noci když ožralý močím, někde na rohu... Se nad sebou zamýšlím. A musím si říct: Je to super!" :)
Ajťáci (2006) (seriál)
Od prvního dílu jsem toužil po tričku RTFM! Poslední díly druhé jsem si vychutnal, přesně v tom co měl Roy v prvním :D Geniální sitcom o IT!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Zvláštní styl vyprávění, nezapomenutelný Barney... Seriál co má i v dnešní době co do originality a vtipu co nabídnout. Doporučuji. EDIT: Bohužel poslední série jsou spíše pro ostudu :/