Poslední recenze (21)
Spectre (2015)
Tak strašný CGI u filmu této velikosti a typu jsem hodně dlouho neviděl. Klišé vedle klišé... A ten soundtrack? Toho Smithe tahali za koule nebo co?
Marťan (2015)
Mnoho povyku pro nic. Ridley se prostě od Labyrintu lží absolutně nechytá. Stejný propadák jako Prometheus. 55%
Lovci a oběti (2015)
Pravděpodobně jeden z TOP 10 nejhorších filmů jaký jsem kdy viděl. Jak se Kraus mohl stát hercem? To mi hlava nebere.