Poslední recenze (235)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Po absolutní rakovině kterou byl první díl, je tohle absolutní masterpiece. Už chápu proč se o tomto filmu říká že je to jedno z nejlepších pokračování filmu vůbec. S jedničkou to má společného kvalitativně v podstatě nic. Absolutní reset kvality a vzpamatování Camerona utvořily kultovní filmec které má oprávněné hodnocení. Je to též jeden z pár filmů, kde Cameron nevyjevil ve filmu armádu nebo US Marines aby je mohl zesměšnit kvůli svojí pokrytecké ignoranci/nenávisti, tudíž rozhodně hodné zkouknutí. Herecké výkony skvělé, a připadá mi že je ve filmu vše na místě kde to být má. Paráda Camerone.
Terminátor (1984)
Cringe technický scénář kdež film nemá daleko k parodii. Čím víc Cameronových filmů vidím, tím více mě to utvrzuje v názoru, že je to anarchista. Jednička je fakt zprasená nuda, a kdyby film neměl tak revoluční lore, a občasně dobré hudební score, tak bych to možná poslal i jen na jednu hvězdu. Co se týče soundtracku, tak většina z toho je nehodící se arkádovka kde si pod tím představíte jak smažíte s popcornem v ruce pac-mana. Cameron očividně začátek filmu psal tak aby se vám z něho udělalo špatně jaká odporná, groteskní "hahaha" s*ačka to je. (Taky už nějak po té kvantitě filmů co jsem od Camerona viděl, pochybuju že ten člověk je úplně v pořádku, když si myslí že je dobře do svých filmů pořád dávat jedno a to samé: "debilita postav = výbuch smíchu" [tady to byla fakt úroveň Spielberg..]) Kyle byl jediná postava která se mi z celého filmu vůbec líbila. Opravdu jediný důvod proč miluju ten fakt že tento film existuje, je jeho druhý díl, kde si trošku Cameron proplesknul držku, vzpamatoval se a uvědomil si jak by se měl dělat dobrý film.
Král džungle (1997)
Já nevím.. Nic nevím po tomto filmu..