Recenze (25)
Andělská tvář (2001)
Rekla bych, hodne povedeny a napinavy cesky film, navíc Pomeje me v tomto filmu opravdu prisel pritazlivy..
Stranger Things (2016) (seriál)
Nejlepší serial jaký znám
Tichá noc Bustera a Chaunceyho (1998)
Nadherny vanocni animák, vzal mě za srdce
Rozpolcený (2016)
Po dlouhe dobe pecka film :-)
Rychle a zběsile 8 (2017)
Naprosto super film, hrozně se mi to libilo to spojení hodně žánrů, ❤️
Já, kocour (2016)
Ze začátku celkem nuda, pak jak jsem uviděla pana Chlupáče a trošku jsem roztála , efekty hodně umělé , ke konci jsem si i poplakala a celkový dojem tak 55%
Ernest proti obrovi (1991)
Můj oblíbený dětský film, který jsem si hned zamilovala :). Jako dítě jsem se fakt bála!
Vánoční prázdniny (1989)
Skvělá rodinná komedie o tom, jak se vám o Vánocích může ledacos po*rat, ale když máte kolem sebe teplo rodinného krbu, může vám být docela fajn! BOMBA FILM!
Posel ztracených duší (2005) (seriál)
Dám ty 4*, seriál mě nadchl, má své kouzlo. Romantika, tajemno, drama - to vše mě v tomhle filmu baví. Žádné zbytečné zápletky a seriál mám ráda, ráda se na něj dívám, ráda si u něj popláču, zasměju i se trošku bojím.
Znamení (2002)
Film, kde hudba plní skvěle svoji funkci. Naprosto přesvědčivě po vás jde a děsí vás až do samotného konce.