Recenze (1 085)
Pan Bobr (2011)
Pane jo, to byla blbost! Radši bych se podle názvu díval snad i na nějaké existenciální drama o zhýralém transexuálovi. Ale hodně mne bavila linka Yelchina a Jennifer Lawrence (byť z ní nejsem udělanej jak půlka internetu), to by vydalo na vlastní film. 5/10
Třídní sraz (2011)
Hodně fajn film, akorát je vcelku smutné, když se tam poznáte ve dvou nejtragikomičtějších postavách :-( :-D 8/10
Penelope (2006)
Hodně příjemná oddychovka. Kdo má rád filmy s takovým tím kouzelným pohádkovým nádechem, tady si přijde na své. 7/10
Nikdo nepřežije (2012)
Podprůměrný film wrestlingové produkce nebýt docela cool nápadu, kdy masovému vrahovi unesou holku a on je začne vybíjet a ještě lepšímu Luku Evansovi. Ten chlap je zkrátka boží, kdekoliv se vyskytne. Škoda, že tady proti němu stáli mizerní "záporáci", ale bavil jsem se víc než dobře. 7/10
Pěsti ze železa (2012)
Fanouškovský projekt RZA a je to na tom hodně vidět v dobrém i špatném světle. Russell Crowe špičková role, jeho postava by si zasloužila hlavní roli nebo přímo samostatný film. Evidentně tomu uškodil střih, ale bavil jsem se. Vypíchnul bych nápaditou choreografii soubojů Vcelku mě překvapil wrestlingový bijec Batista, který ve Strážcích Galaxie věřím nebude špatný. 6/10
Pařmeni (2011)
Britsko/australská variace na Pařbu ve Vegas, méně povedené, než jednička, ale dopadnout takhle dvojka s trojkou, tak si můžeme pískat. Za mne tomu chybělo víc over the top fórků a pár hvězd v cameo rolích. I když hlavní padouch byl dostatečně psycho a Rebel Wilson překvapivě bavila. 6/10
Crazy Joe (2013)
Další z mnoha stathamovek, ale vcelku zábavná. Romantická linka hodně povedená a uvěřitelnější, než ve většině áčkové produkce. Jeptiška hodně cute, s mdlou lopezkou v Parkerovi se to nedá srovnat. Překvapivě je to dobré i příběhově. 7/10
Jolki (2010)
Takové nevinné ruské variace na Lásku nebeskou pod taktovkou Bekmabetova. Patetické, naivní, ale sedlo mi to. Mělo to takové kouzlo, které Na sv. Valentýna nebo Štastný novy rok neměly ani omylem. 7/10
Jolki 2 (2011)
Takové nevinné ruské variace na Lásku nebeskou pod taktovkou Bekmabetova. Patetické, naivní, ale sedlo mi to. Mělo to takové kouzlo, které Na sv. Valentýna nebo Štastný novy rok neměly ani omylem. 7/10
Bahno z Mississippi (2012)
Hrozně krásnej film! Podobně jsem se cítil po zaklapnutí Dobrodružství Toma Sawyera. Jeff Nichols, remember the name! 9/10