Oblíbené seriály (10)
Upíří deníky (2009)
Jeden z mých oblíbených seriálů. Těším se na 6. řadu, ale konec té páté se mi teda vůbec nelíbil a i celý průběh byl slabší než předešlé řady.
Velkolepé století (2011)
Nevím, co se Vám na tomto seriálu nelíbí. Meryem hraje úžasně a každý díl je něčím zajímavý. Dívám se na tento seriál na televizi Doma a nemohu se dočkat 4.řady.
Tudorovci (2007)
Tenhle anglický král mi opravdu pil krev, nejraději jsem totiž měla Annu Boleynovou.
True Blood: Pravá krev (2008)
Tohle je opravdu suprový upírský seriál. Těším se na 7. řadu, snad už poslední.
Hannibal (2013)
Co dodat? Morbidní a fantastické zároveň.
Ztraceni (2004)
I když jsem opravdu v některých momentech absolutně nechápala, co se to vlastně děje, tak jsem se náramně bavila a musím uznat, že to bylo velmi dobře promyšlené. Já naštěstí sledovala seriál, když už byly všechny série k dispozici a pouštěla jsem si jeden díl za druhým, abych o nic nepřišla i do časných ranních hodin :D
Prolhané krásky (2010)
Momentálně sleduji sedmou řadu a nemohu se dočkat rozuzlení, ale zároveň mě mrzí, že skončí to nekonečné drama z A, v poslední řadě s A.D. Nejvíce se mi líbily díly s domem pro panenky. To bylo hrozně napínavé. Mají to propracované velmi dobře. Musím dát bohužel jen čtyři hvězdy, protože některé díly byly trochu nudné.
Muhteşem Yüzyıl: Kösem (2015)
Sleduji tento seriál v originálním znění s českými titulky. Stránka je www.kosem.cz, mohu jen doporučit a zároveň je to k nalezení i na facebooku. Přeji krásnou podívanou :)