Oblíbené seriály (7)
Prvních 100 (2014)
Je škoda, že to mnoho lidí odsoudilo už při první sérii, která si mě sice taky získala, ale s 2. sérií se vůbec nedá srovnávat. Druhá série, společně s jejím finále totiž za 5* rozhodně stojí. :) May we meet again.
Stranger Things (2016)
Hra o trůny (2011)
Ztraceni (2004)
O.C. (2003)
Pro mě je tenhle seriál srdeční záležitostí. Vstávala jsem v sobotu v 8 ráno, jenom abych viděla další díl, a vždycky se k němu ráda vracím. Většinou si jednou za rok udělám maraton a vzpomínám. :)