Oblíbené filmy (10)
Království nebeské (2005)
Království nebeské mi přišlo nehorázně osekané, spousta věcí mi tam chyběla. Po shlédnutí director's cutu se ale stává jedním z mých nejoblíbenějších filmů. Dobrá akce a zároveň přehršel zajímavých myšlenek k zamyšlení. Oblíbená postava: Hospitaller. :)
Mise (1986)
Gran Torino (2008)
Jan XXIII.: Papež míru (2002)
Velice milá postava papeže Jana XXIII., ve filmu je kromě spousty humorných scén navíc velice dobře zobrazeno, jak není lehké být papežem a jako papež prosazovat svou vůli navzdory všem těm, kterými je ve Vatikánu obklopen.
Most do země Terabithia (2007)
Neuvěřitelně příjemný film plný (nejen) dětské fantazie, barev, úsměvů a odhodlání. Je manifestací všech snílků. :)
Princezna Mononoke (1997)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Ovládací panel