Recenze (86)
Alba (2021) (seriál)
Už delší dobu je jasné, jak daleko pokročila španělská kinematografie, plná dobrých režiserů, herců a námětů. I tento další seriál měl téma stále bolestné pro některé zneužité ženy a moci peněz na straně druhé. Seriál byl velice dobrý, natáčený v prostředí přímořského města Alicante. Toto kriminální drama občas sklouzne tak trochu do telenovely, ale dá se to odpustit. Za mě jen už tak trochu nadbytečné natahování děje do 13 dílů. Jinak mohu opravdu doporučit ...mhcb
Pýcha a přemlouvání (2022)
Osobně nesnáším, když se někdo pokouší měnit Anglii, její obyvatelé z vyšších vrstev a období 18.stol. kdy se prezentují černoši a černošky jako vysoká šlechta, asiati také.... (fíha Jane Austen by se opravdu divila a dostala by nejspíš psotník :-( jako já! Někdo! se odvažuje zprznit románovou předlohu a cpe se namísto skvěle natočeného příběhu, jako je film z roku 2007, pod názvem - "Vyznání Anny Elliottové" s představiteli hlavních rolí - skvělí Rupert Penry-Jones a Sally Hawkins. Doporučuji!!! Jinak - tyhle Netflixovské "přehmaty" mě jdou upřímně řečeno krkem...vážení, tak tohle opravdu ne.
Emma. (2020)
Kolikrát už byla Emma před kamerou? Zkusím si tipnout 10-11 krát do toho počítám snad i dva TV filmy. No, a tato poslední se mi zdá docela nadbytečná už také tím, že každý film podle J.Austen s tímto názvem je rok od roku hloupější a naivnější... a tahle Emma na mě působí afektovaně a hloupě...
Advokát (2022) (seriál)
Tak za mě zatím fakt spokojenost, takže bez přehánění, jsem zvědavá na druhou sérii. Pro mě zatím docela neznámý herec Manuel Garcia-Rulfo v roli Micka Hollera, skvělá volba je i Neve Cambel v rolí Mickovy bývalky č.1 a sympatická, křehká blondýnka Becky Newton bývalka č.2....MHCB
Nebezpečné známosti (2022)
No, no...po nejméně sedmi různých ztvárnění tohoto děje a jeho různých "úprav" mohu bohužel napsat, že nic horšího na toto téma se jen tak nevidí. Já sice chápu, že se Netflix hrdí, jak je volnomyšlenkářský, hetero,homo,trojky... ale čeho je moc, toho je ...blabla, zkrátka bez tohoto filmu budete určitě v pohodě, protože o nic nepřijdete.MHCB
Půvabné dívky (2022)
Odporné, hnusné, bleeeee. Už dlouho jsem neviděla takovou squadru ošklivých lidí. Naprosto marný "film" o ději, "režii" a kameře ani nemluvě...
Základna (2019)
Takhle, můžu pochválit dobrou kameru a skvělé triky, ale už při pohledu na "Základnu" tím myslím i místo umístění amerických žoldnéřů, musím se podivit, jak blbě a nestrategicky může někdo umístit vojáky a štáb... rozhodně je to pastička jako vyšitá, a děj filmu je tak i celkem dobře předvídatelný. S pocity, že stejně tak, jako téměř vždycky končí nedodělané vojenské akce USA ....mezi posledními Afghanistán jsem to zkoukla...cbmh
Entrevías (2022) (seriál)
Bývalý voják, tvrdý nejen na sebe, ale i na dospělé potomky se pouští do nelehkého úkolu - zvládnout vnučku Iréne, kterou adoptovala jeho dcera z Vietnamu. Neřekla bych, že je to nuda, rozhodně téma velmi aktuální, mládež, která ztrácí důležité hodnoty, bez ambicí a vůle, na druhé straně chudoba a peníze, a rozmazlené dětičky, které nevědí z povykanosti co nejhloupějšího udělat,aby naštvali rodiče... i to je současné Španělsko, kam se jako do země zaslíbené přistěhovali matka Gladys a syn Nelson.MHCB
Pes baskervillský (1983) (TV film)
Na téma Doylova Psa baskervillského bylo natočeno 9 filmů, z nichž bych vyselektovala ty, které mají nádech toho starého správného horroru a také pro milovníky Sherlocka Holmse a jejich představitelů. Takže nepochybně tento tv film a jako druhý film z roku 1959 s Peterem Cushingem v roli Holmse a dr. Watsona André Morel, a v roli fešného baroneta - představitel hororrových Dráculů Christopher Lee, nebo stará americká verze z roku 1939, opět skvěle obsazené hlavní role. MHCB
Cizinec (2020) (seriál)
Slušný, místy trochu překombinovaný, ale díky dobrému hereckému obsazení zkouknutelný, i díky Richardu Armitagovi, který na sebe upozornil už o pár let dříve v minisérii Láska v bílém pekle...