Poslední recenze (7)
Smrt na Nilu (2022)
Nechápu to nadšení filmem tady. Mám nakoukané detektivky jak s Davidem Suchetem, tak s Peterem Ustinovem. Pár knih přečtených. Slzy Hercula Poirota, hyperkorekce ve formě homosexuálů, černochů a egyptských žen nesoucích mrtvoly....tak tohle je velké zklamání.
Řekni ano (2020) (pořad)
Americká reality show, která připomíná svojí koncepcí Queer Eye. Tohle se mi ale líbilo o dost víc, je to emocema doslova nabušený. Zvlášť poslední čtyři díly jsou super. A zase si říkám, proč zrovna jsou gayové ty nejhezčí chlapi.
Stranger Things (2016) (seriál)
Nikdy jsem nebyla fanoušek sci-fi ani hororů. Ale tenhle seriál se mi dostal pod kůži. Skvěle natočené, skvěle zahrané. Osmdesátky jsou moje dětství, moje puberta, tehdejší oblečení a účesy si připomínám s úsměvem na rtech. A hudba, ta je přímo parádní.