Poslední recenze (31)
Stranger Things (2016) (seriál)
Vždy jsem se bránil hororům... V tomhle případě však nešlo odolat ... Slova nedokážou popsat mé zážitky z 1. série. Zůstanu naladěn na další sérii a 1.série je u mně 100%
Sebevražedný oddíl (2016)
//Je to dobrý pocit, být ten zlý...// Totální pecka. DC mě velmi mile překvapilo, vzhledem k mému menšímu zklamání u BvS. Režie na jedničku spolu s malinko zaostávajícím, přesto dobrým scénářem (např. předvídatelný konec). Tuto chybu však přebilo využité herecké obsazení (+one point for Will Smith!). Zkrátka využitá super komiksovka. 90%
Podfukáři 2 (2016)
//Oko za oko.// Briliantní film. Zamotaný misteriózní akčňák? PROČ NE? Chválím využitou stránku režie. Minimální mezery ve scénáři ale také musím zmínit - využívání "hypnózy"? Klidně, občas. Ale cpát to tam víc a víc a stavět na tom podpěry příběhu? To se mi zdá trochu přehnané. Každopádně jinak obrovsky chválím - a... Objevil se tam i náš Daniel Radcliffe! (+ herecké obsazení!)
Poslední deníček (5)
Game Of Thrones: Season 7
Rok se s rokem sešel a já přicházím stejně pozitivně naladěn a se stálou slabostí pro tento dokonalý seriál. 7. série je za rohem!