Recenze (35)
Dokonalé dny (2023)
3,5/5 film je to velmi poeticky, zaroven velmi zdlouhavy a ne na kazdou prilezitost
Země (2021)
3,5/5 lehce ploché, spoustu klišé zjednodušení, málo surové
Wonka (2023)
Na me moc zpivani
Saw X (2023)
Strasny
Můj soused Totoro (1988)
Pohadka pro deti. Hezky jemne bez zbytecnych umelych problemu
Arrietty ze světa půjčovníčků (2010)
Spis arrietty ze sveta zlodejicku. Mega slaďárna
Bruslo-ostří (1986)
Film nedává v ničem smysl. Lehtivé souboje sexy nahých jeptišek v bazénku, KOLEČKOVÉ BRUSLE VŠUDE, pes v převleku, "bojový" zvuk u kazdého vytažení nože, padouch maňásek.... a mnoho dalšího :D Vlastně je to docela zábava když od toho člověk nemá absolutně žádné očekávání. (Film jsem viděl v Aeru na festivalu otrlého diváka v tu chvíli to byl jeden z nejlepších kinematografickcýh zážitků, doma však to bude docela pokulhávat)
Dokonalý smysl (2011)
Zvlášť v roce 2021 to dává úplně jiný smysl a dokázal jsem se do něj úžasně vcítit.
Hranice ovládání (2009)
Vubec nevim jak to hodnotit..
Stopy (2013)
Nuda