Poslední recenze (11)
Drive (2011)
Silny artfilm, nic sa na platne nedeje, zaroven je divak ako na ihlach. Kusok Tarantina, noiru, nekonvencny vyber hudby, 80's krimi, ako aj stylova grafika. Najlepsie krimi posledneho obdobia vzate presne za opacny koniec, ako sa k tomu pristupuje v sucasnosti. Ziadne retrospektivne rozpravanie, ani prilisne dejove zapletky, namiesto toho plynule rozpravany dej s dychberucimi spomalovacky - to je zaklad uspechu, kedy sa spomaleny zaber do deju hodi s tym, ze samotny plot vybicuje, na rozdiel od gycovo, umelo podsuvaneho obrazu. Najlepsi film od Inception.
Phineas & Ferb (2007) (seriál)
Vtipne, svizne, perfektne nerealne tak, ze kazdy by aspon an jeden den chcel byt Phineasom, alebo Ferbom (potazmo vtakopyskom). Chapem ludi, ktory hodnotia tento serial negativne, treba sa vsak pozerat na to, ze nie vzdy logicke riesenie situacie, ako aj nadvaznosti deja moze priniest vtip a smrnc ako je to v tomto serialy. Btw, niekto hovoril, ze pod psychotropnymi latkami je to k popukaniu - mas pravdu.
Na hraně temnoty (2010)
Vobec to nefungovalo. Po 15min som vedel aky bude koniec, jedine co ma prekvapilo bol cely krdel vedlajsich postav. Mel, je ti toto treba?!