Poslední deníček (5)
Rok 2016
Spomienka na filmy roku 2016:
Anthropoid
Film o atentáte na Heydricha, bol veľmi dobre spracovaný. Možno trochu miestami strácal atmosféru, ale inak veľmi dobré.
Deepwater horison: Moře v plamenech
Perfekt, perfekt, perfekt, plus film sa snažil dosť presne držať sa faktov. SUPER.
Orel Eddie
Svelá zábava, jeden s best filmov za rok 2016.
Jason Bourne
No neviem, možno som mal od filmu až moc veľké očakávania. Akcia vo filme rozhodne nechýbala, ale proti starším častiam to podľa mňa bol krok späť.
Detektív z Hongkongu
Jackie Chan a Johny Knoxville, zaujímavé spojenie a pre mňa veľmi dobrá akčná komedia.
Jack Reacher: Nevracej se
Veľmi dobré pokračovanie. Tom Cruise valí jeden dobrý film za druhým.
Resident evil: Poslední kapitola
Celá séria Residenta je pre mňa bestovka s prostredia zombie, a Poslední kapitola bola rozhodne viac ako dobrá.
Sedem statečných
Klasický western v aktuálnom podaní "multikulti". Zle to nebolo, skorej vynikajúce, ale predsa len, Denzel, drž sa prosím radšej svojho.
Příchozí
Pre mňa opäť, veľmi perfektné sci fi. Veľa by sa dalo popísať, a ešte viac diskutovať.
Assassin´s Creed
A toto bolo, akože čo ? Film na hru, alebo akože urobme o hre nejakú fantazy, prípadne posuňme niekam, niečo o niečom pre niečo za nejakým účelom. Toto naozaj nie !!!
The Exorcist (seriál)
PERFECT. Vynikajúca atmosféra, prepracovaný dej, a pravidelne objavujúce sa zimomriavky po tele. Fanúšikom hororov o exorcisme, absolutne doporučujem. Fakt že skvelé a nijak prehnane naťahovaný seriál.
Návštevníci 3 Revoluce
Na toto sa mali radšej všetci vykašlať. To bolo viac ako sklamanie.
Pád Londyna
Filmu je určite čo vytknúť, ale nie Gerarda Butlera. Chvíľkami mi film pripomínal staré dobré killovačka z 90 rokov.
Za zmienku by stálo možno ešte zopár filmov, ku ktorým sa vrátim, ale je možné že u mňa upadnú do zabudnutia. Za všetkých aspoň s toho lepšieho: Policajt zo škôlky , Den nezávislosti 2, Centrálni inteligence ...