Oblíbené filmy (9)
Nebe nad Berlínem (1987)
Neznám poetičtější filmové dílo! Tolik citu, plnosti, lásky, něhy, touhy. "Nemohu Tě vidět, ale vím, že tu jsi..." - pro mne snad nejdojemnější slova, která kdy byla pronesená ve filmu... Sakra, ať se jde zahrabat Holywood se svým tuctovým a povrchním remakem Město andělů! A Vám Wendersi! Vám děkuju a s úctou se klaním!
Zrzavá veverka (1993)
Počátek (2010)
Musím to napsat: jeden z nejdokonalejších filmů, které jsem kdy viděla... Děj filmu je propracován do nejmenších detailů, herecké obsazení je kouzelné, výkony herců luxusní (DiCaprio v poslední době překvapuje - a začalo to Prokletým ostrovem), Zimmer svou hudbou nezklamal ani na vteřinu... Nolan mě dostal na lopatky, nemám co vytknout... A i kdyby bylo co vytýkat, tak vlastně ani nechci!
Miluj mě, prosím (2004)
Pýcha a předsudek (2005)
Kolja (1996)
Vůbec se za to nestydím: Kolja patří mezi jeden z filmů, u kterého mi vždycky na konci ukápne slza... Film mne překvapil svou jedinečností a laskavým Svěrákovským humorem. Na Kolju se vždy ráda podívám - a ačkoli jsem ho už viděla stokrát, vždy vím, že mne další zhlédnutí něčím překvapí, pohladí po duši a dojme...
Ztraceno v překladu (2003)
Spalovač mrtvol (1968)
Gran Torino (2008)
Jeden z nejkrásnějších filmů, který jsem kdy viděla...