Oblíbené filmy (10)
Amadeus (1984)
Nádhera. Absolutní skvost. A taky počátek mojí lásky k Formanovi. Způsob, jakým do svých filmů zakomponovává hudbu, je geniální. A F. Murray Abraham byl tou nejlepší volbou.
Casablanca (1942)
Hlášky, atmosféra, husí kůže, když Victor Laszlo spustí Marseillaisu, citlivej drsňák Bogart:) Tenhle film je celej zahalenej kouzelným závojem, kterej odděluje svět náš a ten přízračnej svět Casablancy, plnej nepolapitelných hrdinů, lásky, kterou nezničí čas ani rozchod. Stačí jedna hláška a člověku se na tváři objeví úsměv...právě nakoukl za závěs. Here's looking at you, kid.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Četla jsem, že Paul Newman kdysi řekl, že to je film o lásce dvou chlapů. A to je pro mě asi nejhezčí definice tohohle filmovýho skvostu a nádherný oslavy mužskýho přátelství:)
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Vážně jsem nečekala, že uvidim až takhle nádhernej film. Nadchly mě herecký výkony Audrey i George Pepparda. Čím to, že většina filmů s Audrey je tak kouzelná? Měla neuvěřitelný charisma. Jsem ráda, že hlavní roli nakonec nedostala M.Monroe. Uf, díky za tenhle film..smršť emocí.