Recenze (293)
Hořký svět (2022) (seriál)
Obrovský potenciál zůstal nevyužit. Jako obvykle česká klasika - vetšina zaměřena na vztahy a ne na atmosféru kolem pivovaru a vaření piva. Takže podobný typ jako ordinačka atd...
Zelený rytíř (2021)
Exklusivně natočená nuda :-( Ve finále jsem asi ani nepochopil pointu.
Můj malý Pony: Přátelství je magické (2010) (seriál)
Hodnoceno očima mé 4 leté dcery.
My Little Pony Film (2017)
Hodnoceno očima mé 4 leté dcery:-)
Marťan (2015)
Parádní podívaná od Mr. Scotta. Jsem hrozně rád za konec který to má, protože kdyby to dopadlo přesně naopak, tak bych byl hodně zklamán.
Birdman (2014)
Horší Oskarový snímek jsem ještě neviděl:-( Měl jsem od tohoto snímku trochu jiná očekávání. Jediné co bylo pozitivní, tak herecké výkony.
Díra u Hanušovic (2014)
Pouze potvrzuje úroveň a kvalitu současné české kinematografie:-( Světová se nám vzdaluje čím dál více. Mrzí mě, že na takovéto počiny musím finančně přispívat i já:-( Film o ničem a pro nikoho. Možná to byl návod jak u jídla správně mlaskat, protože to zabralo ve filmu největší část. Pokud bych se chtěl dívat na někoho jak jí, tak si to určitě nepustím ve filmu, ale zajdu si někde do jídelny nebo vývařovny!!
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Celkem marný pokus pokazit mě příjemné vzpomínky z let kdy jsem byl ještě dítě a čtyřlístek jsem hltal stránku za stránkou.. Pro mě navždy zůstanou, bez technických vymožeností (mobil, internet,...). Na druhou stranu chápu - dnešní doba si to žádá..
Zachraňte pana Bankse (2013)
Po dlouhé době snímek, který měl neskutečně silný příběh.. Naprosto vynikající výkon Emmy Thompson!! Tom a Colin velice solidně sekundovali, takže pro mě vznikla podívaná, na kterou jenom tak nezapomenu.. U tohoto snímku nezůstane jedno oko suché.. Samozřejmě s trochou té nadsázky a neřešení zda je to reklama na Walta nebo ne..
Společnost mrtvých básníků (1989)
Robina Williamse nemám jako herce vůbec rád, ale v tomto snímku byl naprosto excelentní..