Oblíbené filmy (10)
Nedotknutelní (2011)
Suburra (2015)
Billy Elliot Muzikál (2014)
Nádhera....Co dodat
Není úniku (2016)
Opravu síla .Jediné co mohu dodat otevřelo mi to oči a jsem moc ráda .Že žiju v naší ,malé chudé ,zaprděné zkorumpované zemičce.Tady nás mocní jen okradou a nahrabou si.Tam je zabíjejí včetně jejich dětí ,rodin i jich samých.
Zelená kniha (2018)
Co dodat .. bavilo mne to od začátku až do konce
V Mosulu (2018)
Děkuji Janě Andert , za pravdu , kterou nám ukazuje . Je to vzácnost ve světě lidí ,plném manipulací a lží (Pro uživatele ,, Pomo " vykašli se na manipulace hodnocení , alespoň u tohoto dokumentu. Tím nezchudneš . Při tom co a kde jsi točil ty .... snad jsou někde hranice ) Už jsem se přestala řídit a sledovat filmy podle hodnocení na ČSFD , protože je silně zmanipulované a snaží se manipulovat mě .Ještě sem zatím , chodím hodit jedno bezcenné hodnocení a kouknout se na informace o filmu .
Valerian a město tisíce planet (2017)
Film s fantazii neokoukaný ,jinou opravdu fajn dynamikou .Není to pořád dokola to samé jako některá americká produkce a cela zřejmě neplatí Pomo dost,abys je tu protěžoval .Já si to opravdu užila .Určitě si zapamatuju a dávám do oblibených .A pro tebe drahý Pomo ,víš co chce Bender políbit .
Velký dar (2017)
Pěkný film.
Avatar: The Way of Water (2022)
Jedu právě z kina v krátkosti, tohle je film na , který člověk musí do kina minimálně 3D a potom jen koukat z otevřenou pusou a říkat si Cameron to zase dokázal.😉Zapomeňte na to,aby jste čekali až to bude někde stažené nebo sledovat v TV.Zvedněte zadky a palte do kina.Stoji jak za každou korunu tak i za každou minutu vašeho času.Lituji jen toho, že u nás dávají jen 3D v Ústí nad Labem.Dala bych si těch D víc,kdybych mohla.