Recenze (821)
12 kol (2009)
Nebezpečná jízda a Smrtonosná past splácaná dohromady.
Pinocchio (2022)
Až moc dětské podání, které vynechává Pinocchiovu naivitu, změnu chování a proměnu oslíka a jiné věci, které prostě dělaly Pinocchia Pinocchiem. Dokonce i ten rostoucí nos při lhaní byl tak strašně opomíjen a využit jen jakoby ku prospěchu. On vlastně tím dobráčkem je od začátku. A modrá víla byla k pozvracení.
Zázračné kouzlo (2015)
Viděl bych to jako pořádný temný fantasy, výpravu a look to na to mělo. Ale jako klišoidní muzikál opravdu ne.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Taky jste při sledování tohoto spektáklu zaznamenali to žuchnutí? To Marvel dopadl na své dno! Takový pocit vyložené trapnosti jsem u filmu dlouho nezažil. Napětí nulové, příběh žádný, chemie vůbec, ty pubertální kecy a výlevy, kterých byl film plný, lezly na nervy. Zatímco předchozí Thorové měli nějakou kultůru, tady to byl hnus. Hemsworthe, u sta hromů, kam jsi Thora poslal, když jsi četl scénář!!!?? Sorry, Christiane Bale, tys jako jediný tam za něco stál, ale prostě ten odpad tomu neodpářeš.
Predátor: Kořist (2022)
Kterak si padesátikilová ďoučina namazala na chleba vesmírnýho bijce, aneb jek Préďa jednou ranou medvěda zabil, ale indiánka ránu po tlamě ustála. Jednu hvězdu za to, že z toho nebyla veselá taškařice, jako od Blacka, ale velmi smutná a černá komedie, která značku zabíjí, podobně jako šel ke dnu Terminátor nebo Star Wars. Boje strašně nemastný, neslaný, i když měl Predátor jen "skromnější" výbavičku v podobě laserem naváděných šípů, HEH, tak pořád tomu mohli dát grády. Ale mnoho scén bylo jaksi divně utpeno a nevyužito, jakoby se nevědělo, že Predátor má být hororem. Tohle byl podprůměrný akční film.
Jako pavouk (2001)
Tak ta digitální hrůza na začátku byla kapitola sama o sobě. Jinak takový krimi se zvratem, který přišel jaksi divně a odhalení brzo.
Nájemní vrazi (1995)
Film, kde se dbá na pravidla, tzn. např. že jsem nájemný zabiják, používám tlumič, a ne ho po prvním výstřelu odmontovávám z hlavně! Banderas super jako nadšený mladý a zapálený zabiják, možná ještě lepší než Stallone, který ztvárnil zabijáka veterána, takže v rámci odlišení charakteru to s klidem odpouštím. Julianne Moore jim do toho zdatně sekundovala, za mě není co vytknout.
S tebou mě baví svět (1982)
Nesnáším tenhle film. Krom pár plků to je absolutně o ničem. Komedie století?? Ne!
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Udělat z nejhezčího českého Večerníčku pomalu kriminálku a jakýsi, já osobně jsem to chápal jako prequel (zmínka o Trautenberkovi, mládě sojky) samotných Krkonošských pohádek, je zhovadilost. Nebyla to pohádka, působilo to na mě zvráceně... Švehlík, coby spravedlivý vládce hor, tak vůbec nepůsobil, spíše jako postava zmítající se v nějakých dilematech, alespoň Sokol pobavil, Prachař, no otrava jako kdekoli jinde, ale po proměně v krkavce ždibec talentu projevil. Tohle bylo vyloženě prznění.
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Za mě čtyři hvězdičky, ale jednu k dobru dávám na protest za to, jak tu místní zase plivou! Místy naivní, ale nijak pobuřující příběh, všechny role sedí, Vetchý je prostě sympatickej, dokonce i sluníčkář Klus nevadí. Rádcové jsou úlisní ("Zkušební doba? Taje jen pro nezkušené..!), super hudební doprovod a duet Karaby a královny, nebo píseň falešného Karaby, tam prostě sedí. Za mě mi padla čelist, že toto vzešlo z české produkce!