Recenze (300)
Jedovatá víra (2019)
Mam celkom rad filmy so sektarskou tematikou ale videl som ovela lepsie kusky ako tento.Myslim ze nic by sa nestalo keby som ho vynechal..ale na zabitie casu ok
Dračí doupě 3 - Kniha děsivé temnoty (2012) (TV film)
Prekvapivo celkom fajn efekty....co sa uz neda povedat o pribehu a hercoch. Hlavny hrdina fakt otrasny. Dam 2 aj ked mozno to nieje hodne ani tolko
Naše noviny slouží dvakrát (2013) (TV film)
Mal som chut na vojnovy film a nasiel som toto na disku. To ze je to z prvej svetovej vojny ma este viac navnadilo a tak som si to pustil. Nakoniec som dostal uplne nieco ine ako som ocakavalale na moje pocudovanie ma to celkom bavilo.Na tv film nadpriemer.
Guyver: Temný hrdina (1994)
Krvavejsi power rangers.
Příběh Beastie Boys (2020)
Forma ma zo zaciatku prekvapila....ale mozno prave preto ako to je natocene mozem pridat aj tu piatu hviezdicku.Kapelu mam rad uz od strednej skoly a aj ked som prilis mlady na to aby som si pametal casy prveho albumu tak to mam celkom napocuvane.
Kletba džungle (2010) (TV film)
Je to hlupost ktora miestami celkom pobavila aIe efekty su tu fakt hrozne a zrazaju tento tv film na kolena.
Sviňák (2013)
Drogy jsou saptne...ano?
Radius (2017)
SPOILER Ja som nieco podobne urcite videl..ale tam to fakt bol nejaky virus a malo to 2 dieli tusim... a neviem si ani za nic spomenut ako sa to volalo.(Ak niekto viete kludne mi napiste do spravy ) Naspat k filmu. Dost dobre mini scifi so zaujimavou zapletkou...v case korony velmi pozeratelne
Delta Force 2: Kolumbijská spojka (1990)
Drago sa proste pre tieto role narodil:) Ocakaval som uplnu sracku ale na moje pocudovanie to bolo celkom v pohode. Idem na 3 ku.
Delta Force (1986)
Nebolo to take hrozne....len ta 2 hodinova nadielka je prilis velka na taketo filmy