Recenze (27)
Poslední noc v Soho (2021)
Hudba geniální.
Expres na západ (2011) (TV film)
"This shadow of the axe hangs over every joy." Neskutečně náročný dialog dvou lidí s naprosto odlišným pohledem na svět. Po shlédnutí filmu mám v hlavě spoustu myšlenek a pořádně nevím, jak s nimi naložit. Dnes se mi bude hodně těžko usínat...
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
"È questo il fiore del partigiano morto per la libertà." 5*
Ray (2004)
Bála jsem se té dlouhé stopáže, ale ani jedinou minutu jsem se nenudila. Rayovy songy jsem si oblíbila už dříve, proto shlédnout tento snímek byla nutnost. Až jsem byla překvapená, jak skvěle natočený film to je, nemluvě o Jamie Foxxovi, který byl v roli Raye neskutečně uvěřitelný a toho Oscara si opravdu zasloužil.. děkuji
Hledání Aljašky (2019) (seriál)
It was so damn beautiful... exactly how I imagined it even better. It felt good to be back. 5*
Joker (2019)
Geniální.
Pátrání (2018)
Všechny informace se dovídáme společně s otcem zmizelé dívky, prostřednictvím soc. sítí či záznamů z kamer. Je to nezvyk, ale o to zajímavější sledovat, jakým způsobem nám budou události odhaleny. Stoupající napětí, zvědavost, mystifikace, naděje ve šťastný konec, slzy radosti..ano opět brečím.
Creed II (2018)
Tento film mě jenom utvrdil v tom, jak moc sérii s Rockym miluju...5*
Perníkový táta (2008) (seriál)
Jasných sto procent, to bylo prostě.. perfektní.
Černé zrcadlo - Smithereens (2019) (epizoda)
Sice předvídatelné a zdlouhavé, ale přesto mě tento díl zasáhl...no a Andrew Scott samozřejmě skvělý.