Recenze (186)
Občanský průkaz (2010)
Porovnávaniu s Pelíškami by som sa vyhol. Pohybujú sa síce skoro v rovnakom období no nemyslím, že odzrkadľujú to isté. Občiansky preukaz je, no, smutný. Realita, v ktorej sa človek musel zasmiať, pretože čo iné mu ostávalo? Niektoré scény su pekne silné a filmársky výborné (podchod, hranica...) iné ma zaskočili - prečo sa (do puče!) nedokončili niektoré myšlienky, ktoré by dodali filmu ešte väčší šmrnc - Daňko, pančelka, rebelskí bratia... Jednoducho sa na nich zabudlo. No, keďže aj ja mám slabosť pre tieto filmy, s menšími výhradami 5*. A "polib si prdel Daňko" ;)
Láska prokletá (1998)
Zaujímavé vidieť Daniela Craiga v takejto polohe - doslova :) Kamera mi trošku nesadla, pretože film vyzeral ako koláž tvoriaca jeden celok a túto techniku som si nikdy nejako neosvedčil...
Candy (2006)
Na svete to ma ťažké ten, kto si to ťažké urobí. Toto je ten odstrašujúci príklad...
500 dní se Summer (2009)
Joseph Gordon-Levitt mi robil radosť od 10 things I hate about you. Už vtedy som videl, že s dobrou dvojicou to vie. Chlapec nám za roky dospel a myslím, že má výbornú budúcnosť. Zooey Deschanel mu bola výborným sparingpartnerom. Skoro ako DiCaprio, len krajšia :)
Hope & Faith (2003) (seriál)
Jedna hviezdička za druhú (vyrastajúcu) hviezdičku Megan Fox. Inak dosť násilný (mne osobne nevyhovujúci) humor...
Gulliverovy cesty (2010)
Za tých 90 minút som si mohol pozrieť radšej slovenskú futbalovú ligu a pravdepodobne by to bola väčšia zábava... Bohužiaľ. Ale Blacka mám rád a ten si zaslúži jednu hviezdu. Ak nemáte lístky for free ako ja, tak sa okolo tejto filmovej slátaniny ani nemotajte.
Na vlásku (2010)
Maximálne ma bavil Maximus a malý Pascal. Treba vyzdvihnúť slovenský dabing, ktorý postavám výborne sadol. K 5ke chýba máličko. Nechcem tvrdiť, že každá rozprávka potrebuje nutné zlo, ale privítal by som do tejto romantiky aj zákernejšieho zloducha. Predsa len - 94% :)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Tanec. Ach ten tanec. 5*
Robin Hood (2010)
A toto je začiatok príbehu...
96 hodin (2008)
4, lebo zmasakroval pol Francúzska a nič...