Recenze (36)
Zvuk hluku (2010)
nedotazeny dobry namet....za trest jen 3
Cashback (2006)
třetí hvězdička za kung-fu
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
nuda nuda nuda
Zdrojový kód (2011)
Nic objevného Svěrací kazajka vs NEXT ale uslo to.
(K)lamač srdcí (2010)
opravdu sem se v bavil, bejt holka tak se zamiluju :)
Neznámá (2006)
silnééé
Sexbomba od vedle (2004)
sem uz asi starej no
Agora (2009)
jak pravil hansome, emoce se nedostavily
Temné lesy (2003)
sem se bál......uzasna atmosfera a hudba
Sin Nombre (2009)
silnééééé