Recenze (27)
Líza, liščí víla (2015)
Neskutečný úlet, a ten Japonec byl třešinka na dortě
Santa je pořád úchyl (2016)
Psaní komentářů se obvykle vyhýbám, ale po zhlédnutí dvojky nemohu než varovat. A možná jedničce dodatečně přidám půlku hvězdičky....
Kouzlo měsíčního svitu (2014)
Až na ten konec fajn filmík, Woody jako vždy, čtvrtou hvězdu jsem přidal za námět.
Romance z továrny (2005)
...a já bohužel čtvrtý...
Proměny přítelkyně Evy (1990) (TV film)
Nebýt toho nemožného zvuku tak by to bylo za *****!
Zlodějka knih (2013)
I přes ten hollywoodský závěr - 76%, takže 4 hvězdy.
Černá labuť (2010)
Tož tak zmršený zvuk, který nabídla STV2, jsem už dlouho nezažil. Díky velice hlasité hudbě a ruchům jsem nedokázal pochytit mnoho replik, takže jsem se musel často vracet a s uchem na reproduktoru lapat jednotlivé promluvy. Jinak bych se asi velice těžko orientoval v psychologii a jednání postav. Díky tomu dávám pouze **. Snad až se někdy podívám na tento film s lepším dabingem (nebo lépe na originální verzi, třeba i s titulky), tak možná své hodnocení přehodnotím.
Bratři Sestrovi (2000)
Já jsem to vzdal po půlhodině a jak si teď čtu komentář od Zazie, asi jsem neprohloupil a ušetřil jsem si cca jednu hodinu na jiné aktivity...
Pár správných chlapů (1992)
Já jsem na vojně nebylo, tak se sebezapřením jen civilní tři.
Henry a June (1990)
Napřed jsem uvažoval o čtyřech ****, ale kvůli roztahanému závěru (10% dolů) a ohavné lysině Henryho M. (předpokládám že je z latexu - dalších 15% dolů) jsou to jen slabé ***.