Recenze (46)
Modrý kód (2017) (seriál)
Ordinace ne v růžové zahradě ale v modré žumpě.
Mořský vlk (2008) (TV film)
Nudný dobrodružný film který není vůbec dobrodružný .Ve filmu se jen kecá o životě ,morálce ,nudil jsem se.
Smrt ve tmě (2016)
Už dlouho jsem neviděl tak kvalitní horor,napínavý od začátku do konce,byl jsem na straně toho slepce i po odhalení toho co v tom domě skrýval,ti mladí spratci si to zasloužili,konec byl jak z hororu Cujo.
Justin Bieber: Baby (2010) (hudební videoklip)
Justin Bieber je totální debil.
Strašidla (2016)
Je to trapný film, pan Troška mě pobavil tím že neúspěch filmu přičítá letnímu počasí.tak proto na film nepřišli diváci.Ten gay neumí přiznat že film je špatný.
Návštěvníci 3: Revoluce (2016)
Obrovské zklamání, spousta nových postav,film se vůbec neodehrává v současnosti,komických situací je ve filmu velmi málo,není tam nic co dělalo první dva díly tak vtipnými.
Mlčení jehňátek (1991)
Nevím ale tenhle film mně nezaujal.
Neviditelný cíl (2007)
Čekal jsem od filmu víc,není tak akční jako předešlé chanovky .hlavně new police story.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Sledoval jsem to tak před 10 lety,pár dílů,něco tak trapného a ubohého jsem už dlouho neviděl,je mi z toho na blití. A Kde je ta růžová zahrada,v prdeli asi tak. Co nová série to nové postavy ,dívejte se zamilujou se ,odmilujou se a pořád tak dokola. Kurva už to zrušte.
Sanitka (1984) (seriál)
Poctivě natočený seriál ,co se točí dnes? v papundeklových kulisách natočené sračky .Nedovedu si představit záchrannou akci po pádu letadla v ordinaci v růžové zahradě. Tenhle seriál má 32 roků a ordinaci hravě strčí do kapsy.Ordinace je seriálová žumpa.