Recenze (77)
Dávám tomu rok (2013)
Hádání doktorky Quinnové, promítání fotek z Marakéše....dobře jsem se bavil. Možná to bylo tím, že jsem to viděl v kině? Možná. Nicméně mě film bavil i tím, že byl poměrně netradiční - začalo se svatbou a končilo zábavným (cynickým?) rozvodem. Ano, není to vůbec jklasická romatická komedie a právě proto mě to bavilo, víc než průměrně. Břitký britský humor v tomto pojetí mě prostě bavil. Takže dobré čtyři hvězdy děcka.
Zastav a nepřežiješ (2006)
Statham je asi Robocop!
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Mnohdy lacinej a leckdy i trapnej humor. Tenhle seriál jde tak trochu mimo mě, navíc ten kluk je protivnej jak...
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Neměl se vracet. Těžký průměr, který táhne jen přehršel vizuálních efektů.Ti mimozemšťani na konci, to bylo šáhnutí vedle a jak píše 1860: Indy s mimozenšťanama nejde dohromady. 50%
Transformers (2007)
Tak ty dvě jsou za perfektní řemeslně zvládnutou akci a triky. Typická Bayovka. Ovšem, když někdo promluvil, bože, radši měl držet hubu, hrůzostrašný promluvy, monology, dialogy.
Čtyři lvi (2010)
Třaskavé téma. Film, který do značné míry tady chyběl. Po stránce humoru, řekl bych, až parodie. Vynikající parodie. Ale při sledování jsem měl takový nespecifický zvláštní pocit v sobě, až nepříjemný. To téma, nese v sobě negativní pachuť, což u mě v celkovém důsledku po shlédnutí nezanechal zcela pozitivní dojem z filmu. Nicméně velmi vtipné hlášky a jedná za všechny, co mě odrovnala: Faisal je mrtvý. Nesl výbušniny a zakopl o ovci.
Adamova jablka (2005)
Středně absurdní, lehce hořce vtipné, s kousky dramatu a s nádechem mysteriózna...no, překvapivé dílko:).
Snadný prachy (2010)
Panečku. Drsně severské krimi, bez patosu. Celých 119 minut stopáže jsem byl až po uši vtažen do děje. Neznámí herci podali kvalitní výkony, věřil jsem všechno, režie výtečná, film má, i přes svůj psychologický rozměr, dobré tempo, které si drží a v závěru graduje (naštěstí jen s částečným happyendem, pokud tam člověk nějaký nalezne:)). Tento film je zde, dle mého skromného názoru, určitě podhodnocen. 90 %
Eurotrip (2004)
Chudáci slováci, taková prezentace ve filmu:-)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nadčasový film, nejlepší akční scifi, velmi originální příběh, dokonalé, na svou dobu revoluční triky! 95%