Recenze (77)
Skafandr a motýl (2007)
Tak na tento film jsem se poměrně těšil. Svým námětem bezesporu originální a vyjímečný film. První polovina filmu na mě zapůsobila sugestivně, ale postupně jakoby skafandru docházel dech - sekvence vzpomínání na život před ochrnutím i postup ve psaní knihy ubíraly na tempu. Tím pádem začal na mě film působit zdlouhavým dojmem. Nicméně bych nechtěl opomenout, že velkou předností filmu je výtečná kamera a proto tedy dám nakonec čtyři hvězdy - 70%
Mrtví jako já (2003) (seriál)
poměrně originální a vtipný seriál, dobře jsem si u něj vždy odpočnul..ale...s přibývajícími díly, začal být vpodstatě opakující se a stereotypní...přesto znám o dost horší seriály.....proto při hodnocení jsem přimhouřil oko....už kvůli skvělé hlavní představitelce:)...70%
Muž, který věděl příliš málo (1997)
bohužel, nějak mě ten film nepřišel vtipnej...
Kdo je tady ředitel? (2006)
Gambini:)))
Knight Rider (1982) (seriál)
z nostalgie....:)
Malcolm v nesnázích (2000) (seriál)
tento sitcom mě hodně překvapil..a i další díly druhé řady jsou pořád hoodně zábavný....btw: v dílu kdy otec učí malcolma bruslit...cheche..to sem se fakt smál:)...takže zatím 75%
Puls (2006)
no ty vole...eště, že nejsu na ty horory....
Paranoia (2007)
hej no super film..no.....jako dodíval jsem se, ale ...vlastně nějak ...ani nevím jak.....proto 22,5%
Svéráz národního rybolovu (1998)
tak s tímto filmem jsem se zcela minul.... asi jsem se měl předtím ožrat vodkou:)
Samotáři (2000)
Koukám na ty baráky, to jsou super baráky. Ty jo. Co to je za město? To je Dubrovník?.......cheche..tadle hlaška je boží:)