Recenze (153)
Cesta smrti kapitána Scotta k jižní točně (Velké bílé ticho) (1924)
"A teď, chci vám představit 'Negra', maskota Expedice, společně s jedním z jeho přátel námořníků." Pak vidíme černou kočku hrající si s vousatym námořníkem.
India Song (1975)
Nejlepší nejhorší film ever. Ó, jak sem se zasmál. Ty slzy, ty slzy.
Few of Us (1996)
Podívej se na nás. My sme evropani. My rádi kouříme. Dospěj.
Díra (1998)
Tsai Ming-liang udělá minutu dlouhej záběr působící jako deset sekund.
As I Was Moving Ahead Occasionally I Saw Brief Glimpses of Beauty (2000)
Film jehož každej frame může bejt potenciální tumblr obrázek. "A film about people who have never any arguments and no fights and who love each other." V podstatě, po celej svůj život sem chtěl vidět film jako tenhle. Konečně sem to dokoukal po dvou tejdnech a přišlo mi jako bych ztratil kamaráda.
Jednorozený (1990)
A takhle se dělají děti.
Panna svlečená do naha svými nápadníky (2000)
Chladný s nezajímavym příběhem (rozuměj nudnym), ale přesto dobře poskládaný.
Nosferatu - Fantom noci (1979)
Fakticky fakt hodně krásný, i když tenhle Nosferatu typ je nejhnusnější upír ever. A ta holka má na sobě goth make-up, i když spí? watafak
Můj milovaný nepřítel (1999)
Ty vole, je to prostě Werner Herzog jezdící na různý místa a vyprávějící historky, tak jak si je pamatuje. Jestli tohle pro tebe není jedna z nejvíc kůl věcí na světě, tak mi zmiz z vočí kurva.
Stroszek (1977)
Kompletně nudnej film předstírajíc nastavování zrcadla ňákejm 'deep' problémům. Je to fakt, ale fakt obrovská vábnička pro lidi se pseudo-intelektuálníma tendencema.