Oblíbené filmy (10)
Gran Torino (2008)
Nepřítel před branami (2001)
Jako fanoušek PC her mám tenhle biják spojenej s Call of Duty. Ed Harris je prostě badass a Jude Law jednoznačným hrdinou, což Vasilij Zajcev vlastně byl.. Ačkoliv je paradox, že jsem mírumilovnej člověk, který má rád válečný filmy, tak tyhle roky ve mě vyvolávají určitou bezmoc a pocit odplaty dát všem těm oficírům z Wehrmachtu HEADSHOT. A tady se to přesně vyplácí, i když jsem byl už chvílema na vážkách, že mu v tom povolanej sniper Major König zabrání, film skončil přesně tak, jak bych si představoval. Tenhle snímek se povedl!
Sám doma (1990)
Jumanji (1995)
Pro mě TOP "pohádka" z dětství.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Transformers (2007)
MASTERPIECE, který asi nikdy neomrzí. Správná odreagovačka pro celou rodinu, kde je hlavní spouštěč Bay a jeho smysl pro humor. Džouky totiž nejsou vůbec špatný či jeho nadšení pro téměř nekončící a s-ničím-se-neseroucí akcí. Spojení Megan + Camaro je vzrušující. Škoda, že je Fox arogantní pí*a a nazvala Baye při natáčení Hitlerem, to by se pak možná objevila i v dalších dílech než jen v těch prvních dvou. Doporučuji si tenhle nářez pustit do domácího kina a ohulit pořádně volume. Pak vám totiž vyskáčou všechny skleněné tabule z oken a postaví se i chlupy na koulích jako mě. Pokud teda nějaký máte.. BOOM BAY BAY
Vítejte v džungli (2003)
Temný rytíř (2008)
TRON: Legacy 3D (2010)
A/V náser. Na nového Trona můžu koukat furt dokola.