Poslední recenze (41)
Marvels (2023)
Bohužiaľ už to nechali zájsť do prílišného absurdna... a to som bol skalný Marvel fan. OK dám tomu dve hviezdy, jedna pretože som to dopozeral do konca a druhá, za to že sa na Brie dobre pozerá.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Indyho mám rád. Chrám Skazy som videl v kine snáď 10x :) to musím uznať je krásne zakončenie jednej éry.
Barbie (2023)
jedno slovo - NEPOZERATEĽNÉ!!!