Recenze (254)
Horton (2008)
Netradiční pojetí díky vtipným veršovačkám. Městečko pidilidí na smítku prachu, pidilidumilný slon, celkově 55%.
Kouzelníci z Waverly (2007) (seriál)
Celkem vtipný seriál, který nabízí Disney Channel. Selena mě prostě baví víc, než ostatní stupidity tohohle kanálu. Fajn 40%.
Robin Hood (2010)
Trochu jiný Robin Hood..., ale přece skvělý. Russell a Cate se svých rolích zhostili se ctí, takže bych celkově hodnotila třemi hvězdičkami. Tím, kdo filmu vysloužil další hvězdičku, byl skvostný Max von Sydow - s mečem a v nerovném boji - nejsrdcovější scéna celého filmu! Takže pro mě 75%.
Morganovi (2009)
Nemohu si pomoci, ale oba hlavní protagonisté mi v tomhle filmu ukrutně lezli na nervy. Sarah neměla absolutně žádnou šťávu, působila na mě jako vymačkaný pomeranč. A Hugh? Bože, jeho poslední skvělá role už ho dávno minula... Mezi 2 až 3 hvězdičkami, nakonec raději dvě. Sotva 40%.
Gosford Park (2001)
Herecký koncert všech zúčastněných. Střídání obou prostředí - panstvo nad schody a služebnictvo dole pod schody - podává věrohodný obraz britské společnosti. Kriminální zápletka propojuje obě sféry a odhaluje skryté pravdy. Pro mě je to 85%
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Po včerejším shlédnutí nemohu jinak, než dát nejvyšší ohodnocení. Naprosto nejlepší díl Harryho. Mrazivá a pohlcující atmosféra, všichni herci ze sebe dostali to nejlepší _ zejména musím vyzvednout úchvatný výkon Maggie Smith a Alana Rickmana. Pro mě 95%.
Román pro muže (2010)
Tři hvězdičky - za excelentního Donutila v roli sexistického, egoistického soudce. Za Vladyku a jeho plachého, uzavřeného Bruna a za Vandu, která je herecky dokonalá! 65%. PS: Enšpígl to vystihl - DÍKY !!!
Počátek (2010)
Ať se na mě nikdo nezlobí, já jsem to absolutně nepobrala. Asi nejsem "vyspělý filmový fanoušek", ale tohle bylo tak příšerně překombinované, zdetailované a chaotické, že sorry. Úchvatná Marion a celá ta část o bytí a nebytí, o snění a nesnění - toť vše. Pro mě 40%.
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Třetí Shrek mě natolik zklamal, že jsem čtvrtý díl už ani vidět nechtěla. Ale ejhle, ono to díkybohu vypadá docela k světu! Je to trochu temnější než jsme u Shreka zvyklí. A podle mě tu jiskru a akci tomu dodal právě zlý skřítek Rampelník. Takže nakonec 65%. A konec.
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Taková trochu nepovedená Mission Impossible, ne? Ba ne, už vím! Mission Impossible zkřížená s Charlieho andílky - to je ono! Ale nemohu tomu odepřít vtip, vtipné to bylo. A to si zaslouží 65%!