Poslední recenze (14)
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
ať si každý co chce říká, ale když znám dílo Dumase nazpaměť, nemohu tyto pokusy přijmout kladně. Scénář o ničem, sešitý horkou jehlou, páté přes deváté, vizualizace temná, ani kouska slunce, Jedině Constance, byla k světu, Bankingem měl být krasavec, zde se to nepovedlo, Portos dvoumetrový chlap, zde byl menší než D'artagnan, Kde byli sluhové to nevím, bez Plancheta není D'artagnan, Athos už byl zde šedivý a starý, o ostatních ani nemluvím. . Souboje nebyli špatné, proto jsem dal 2 hvězdy a garderoba taky dobrá, akorát jsem nepoznal kdo je mušketýr a kdo Richeilovec . Špína a hnůj jak výstižné pro tehdejší dobu, ale i na hnůj svítí slunce. ROK 1961 v čele s G. Barré, zřejmě nebude nikdy překonán.
Halo - Halo (2024) (epizoda)
dobrý, trochu zmatený, lepší byla první série, uvidíme co třetí série.....
Anihilace (2018)
hodně dobrý a k zamyšlení. Že by zrození dalších reptiliánů? nebo Plejáďani ? Muzika za 5 hv. zpracování za 4hv. Natálie jako vždy za 5.