Recenze (105)
Obchodník se smrtí (2005)
Film, kterému jsem moc nevěřil, a proto možná překvapil. Myslím, že člověk může být závislý na všem, co pumpuje adrenalin - i na obchodu se zbraněmi. Cage ve své další z výborných rolí. A pionta na závěr, taky dobrá - žádné vlastenecké kydy, ale tvrdá realita.
Faust: Smlouva s ďáblem (2000)
Ty ** dávám jenom proto, že naši vyhráli - jinak je to úsměvný gulášek ze všech možných žánrů a filmů... Takový "ScaryFaust"...
Casino Royale (2006)
Asi ten plný počet i za překvapení - ten film se opravdu povedl. A Craig taky, i když jsem mu nevěřil... Na 007 byl takový křehký a zranitelný :-)), alespoň minimálně skutečný...
Asterix a Vikingové (2006)
Nějak mi to přišlo jako polívka bez nudlí - nějakou chuť to mělo, ale rozhodně nezasytilo... Nemastný, neslaný vývar...
Vaterland - Lovecký deník (2004)
Musím říct, že nebýt včerejší skučící vichřice za okny, která tomu filmu dodala tu správnou atmosféru, tak by bylo hvězd míň. Ale možná je to tím, že jsem toto až moc velké umění zcela nepochopil a osvícení nenastalo.... Ale, pravda, zamyslel jsem se, a vlastně stále zamýšlím, co tím chtěl básník sakra říci... Herecké výkony pana Řeháka a Karla Rodena stojí za podívání se.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Řemeslo - bylo tam namixováno všecko, co do animáku patří, ale chuť je taková nijaká - ani ryba, ani rak - takže zkonzumovat a za chvilku zapomenete o čem to bylo - chybí tomu koření... hlasuju pro to, ať další díl už je jenom o veverce...
Tygr a drak (2000)
Jak už se tady někdo zmínil - hleděl jsem, čekal jsem, byv namlsán hodnoceními, ale osvícení nepřišlo. Na pohádku to nevypadalo - nakonec se nevzali, na drama tam byly neúměrně směšné scény (honička po střechách, srp v hlavě atd.) a celkový dojem hodně rozpačitý. Na videu 15 let zpět - asi bomba, ale jinak zasloužené **. Ale nezatracujte tenhle film, možná to je jen ve mně...
Přežili jsme Ardeny (2003)
Zajímavý film, ale pozor kdo by se těšil na film stylu "Za ródinu" anebo na závěrečné polibky pod vlajkou s pruhy - nebude uspokojen.
Zmražená pojistka (2005)
A ještě bych přidal 1/2 * za herecké výkony. Zajímavé je i prostředí zasněžené Aljašky - dává celému, jinak docela banálnímu příběhu s ukradenou mrtvolou úplně jiný rozměr.
Kráčející skála (2004)
Myslím, že tenhle film zaspal dobu minimálně o 10 let... Ale pokud hledáte podívanou k popcornu, dá se to a vůbec nevadí, že si v půlce odskočíte na WC, nic vám neuteče!!!