Recenze (272)
Godzilla (1998)
Postupem času se pro mě stala Godzilla srdeční záležitostí. Mám tu spoustu odblíbených scén (příchod Godzilly na Mahattan, honička mezi mrakodrapy atd...) a některé hlášky u mě zlidověly .
Purpurové řeky (2000)
Rozuzlení porušuje jedno ze základních pravidel detektivek (viz Páter Knox), což celému filmu (byť by byl sebedokonaleji natočen) sráží vaz. Škoda přeškoda.
Říše vlků (2005)
Podivnější filmovou směsici jsem ještě neviděl. Zdá se, že někdo vysypal na hromadu 20 scénářů a pak náhodně vybral pár stránek, podle kterých natočil film. Jinak si ten dějovej bordel nedovedu vysvětlit.
Elixír a Halíbela (2001) (TV film)
Znám rozhlasovou verzi téhle pohádky. Filmová podoba bohužel značně zaostává...
Johnny English se vrací (2011)
Mnohem lepší než první díl. Skvělý příběh a elegantní Johnny, který mě přesvědčil o tom, že svou blbost jen předstírá. Paráda!
Žena v černém (2012)
Opravdu strašidelný film! ... Sice se tu najde pár nelogičností, ale hutná atmosféra od začátku do konce společně s vynikajícími hereckými výkony a originálním využitím zažitých klišé si 5 hvězd zaslouží.
Žít a nechat zemřít (1973)
Nuda ruku v ruce s největší koncentrací černošských zloduchů v Bondově historii. Stupidní příběh a škrobený Moore. Jediné, co drží tenhle film nad vodou, je Jane Seymour a povedená hudba. I ta pitomá honička na člunech je totiž tak dlouhá, že už v půlce přestává bavit :(
Con Air (1997)
Klasika, která patři mezi nejlepší akční filmy pozdních 90. let!
Vlasy (1979)
Muzikál není můj oblíbený žánr. Jsem rád, že právě Vlasy jsou výjimkou potvrzující pravidlo.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Nejzajímavější na tomhle filmu je asi první filmová role Petra Nárožného.